Ücretsiz Blog Açmak

Boş vakitlerini değerlendirerek blog yazmak isteyenlerin Google üzerinden arattırdığı en çok kelimelerden biridir Ücretsiz Blog Açmak.






Bizede  araştırıp yazı yazmak kalırken dünya'nın en büyük arama motoru Google bize bulunmaz bir nimet  olan Blogger'i sunmakta. Blogger ücretsiz blog açmak isteyenlerin ilk durağı olmaktadır. Kendinizi geliştirmek için blogger kullanabilir ücretsiz blog açabilirsiniz. Blogger.com adresine girerek üyeliğinizi oluşturarak işe başlayabilirsiniz tabi google hesabı ile de blog açabilirsiniz tercih size kalmış.

1. Adım Blogger hesaba giriş yaptıktan sonra resimde kırmızı ile işaretli olan uyarıları yerine getiriniz.


Blog Yazmak
2. Adım da temanızı seçebilirsiniz kullanıcıların gözüne hoş görünecek kolay kullanımı olan  Blogger Temaları tercih etmelisiniz.
3. Adım da blogunuz hazır şimdi geriye tek kalan şey özgün ve Seo'ya uygun kaliteli içerik girmek.
4. Adım da blogunuzun widget ayarlarını yaparak kullanmak istediğiniz blogger widgetlerini ekleyebilirsiniz.

Bu konu hakkında ilerleyen zamanlarda fotoğraflar da ekleyebilirim yapamayanlar için

2 yorum:

  1. ücretsiz blog acmak ve bu blogdan para kazanmak gerçekten mümkün muhteşem bir paylaşım dediklerinizi yaparak acıyorum simdi.

    YanıtlaSil
  2. Takıldığınız yerlerde yardımcı olabiliriz yorumunuz için teşekkürler

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.